Thursday 5 December 2013

(5/12/13) => MIMPI

Aku biasenye tido mesti x mimpi punye
boleh dikatekan yg aku punye tido ni agak membosankan la
tapi malam tadi aku tido mimpi yang agak aneh

firstly aq mimpi yang aku tengah bersekolah tapi datang sekolah pakai kain pelikat
agak buang tebiat  jugak la

tapi aku rasa mcm ada style *x tau la kalau kat Malaysia ade skolah yang mcm gitulepastu aq gi jalan2 keliling sekolah
tibe2 aq jumpe Dumbledore pengetua
die ckp kat aq "wah razinizz bergaya kamu harini?? nak kemane tu??"
bukan main pelik lagi aq rase 


Lepas tu aq terbangun  Sbb Azan subuh
lepas Solat Subuh aq pon sambung tido balik
*sebenarnye x elok tido lepas Solat subuh
time ni lak aq mimpi Zainal Abidin Hassan (mase die mude)
die jumpe aq lepas tu die panggil aq gemok
aq pon rase nk buat Smack jek kat die tu

tpi tibe2 mulut aq otomatik *malas nk eja inggeris  panggil die "hoi afro"
hahaha puas hati aq


korang jgn pelik lak kenape aq panggil die afro
kalau nk tau try la google image
 *cewah tibe2 la rajin nk type english
tapi ape yg aq dapat dari mimpi tu ialah
sebelum tido jangan lupe bce doa dan cuci kaki =D

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH MELAWAT


JAZAK ALLAHU KHAIRAN

^_^